EH3 vanaf 1 oktober verplicht op MijnSkal
Nieuws | 26-06-2026
Vanaf 1 oktober verandert de manier waarop u inlogt op Mijn Skal. Vanaf die datum is eHerkenning niveau 3 (EH3) verplicht.
Vanaf 1 oktober is het verplicht om in te loggen op Mijn Skal met eHerkenning niveau 3 (EH3). Dit betekent dat u vanaf die datum alleen nog kunt inloggen door middel van eHerkenning, of via European login.
Wij begrijpen dat deze wijziging zorgt voor praktische vragen. Op onze website vindt u daarom antwoorden op veelvoorkomende vragen rondom het inloggen met EH3.