Over ons 2015
Over ons 2015

Klanttevredenheidsonderzoek in april en mei

7 April 2015

Gecertificeerden van Skal die in april en mei hun jaarlijkse inspectie hebben, kunnen na de inspectie gebeld worden door Skal. Doel van het telefoontje is om te achterhalen hoe het bedrijf de inspectie heeft ervaren. Verliep de inspectie naar verwachting? Zijn er afwijkingen geschreven en zo ja, zijn deze voldoende toegelicht? Weet u wat u moet doen om de geconstateerde afwijking te herstellen? Zomaar een paar vragen die voorbij zullen komen tijdens het telefonische interview. Mocht u gebeld worden, dan zouden we het op prijs stellen als u mee wilt werken aan het interview.
De interviews maken deel uit van een afstudeeronderzoek naar de dienstverlening van Skal als zelfstandig bestuursorgaan. We streven ernaar dat de inspectie en certificatie van biologische bedrijven optimaal verloopt. De uitkomsten zullen gebruikt worden om de dienstverlening waar mogelijk teĀ  verbeteren.

Nieuws