Mobile menu trigger

Uitgelicht: Contact Centrum

image

Een belangrijke organisatiewijziging binnen Skal in 2021 was het oprichten en inrichten van het Contact Centrum waar alle telefonische en digitale contacten met aangesloten bedrijven worden afgehandeld. Het Contact Centrum is officieel “live” gegaan per 12 oktober 2021.

Inmiddels zijn we bijna 9 maanden verder, dus een goed moment om het Contact Centrum weer eens onder de aandacht te brengen.

De primaire werkzaamheden van het CC bestaan uit:

  • Het beantwoorden van vragen en behandelen van verzoeken van marktdeelnemer via telefoon en email.
  • Het registreren van gegevens van de marktdeelnemer en administratief verwerken van ingekomen vragen en verzoeken.
  • Het signaleren van verbeterpunten in de informatievoorziening en in processen en procedures van Skal.

De log-in pagina Mijn.Skal op de website van Skal is het startpunt voor alle service. Als dit onvoldoende soelaas biedt, kan op de volgende manieren contact gezocht worden met het Contact Centrum:

Het Contact Centrum is bereikbaar op werkdagen van 8.30u tot 17.00u.

Bezoekadres
Skal Biocontrole
Dr. Klinkertweg 28a
8025 BS Zwolle
Postadres
Skal Biocontrole
Postbus 384
8000 AJ Zwolle