Mobile menu trigger

Klant­tevredenheids­onderzoek in april en mei

Gecertificeerden van Skal die in april en mei hun jaarlijkse inspectie hebben, kunnen na de inspectie gebeld worden door Skal. Doel van het telefoontje is om te achterhalen hoe het bedrijf de inspectie heeft ervaren. Verliep de inspectie naar verwachting? Zijn er afwijkingen geschreven en zo ja, zijn deze voldoende toegelicht? Weet u wat u moet doen om de geconstateerde afwijking te herstellen? Zomaar een paar vragen die voorbij zullen komen tijdens het telefonische interview. Mocht u gebeld worden, dan zouden we het op prijs stellen als u mee wilt werken aan het interview.
De interviews maken deel uit van een afstudeeronderzoek naar de dienstverlening van Skal als zelfstandig bestuursorgaan. We streven ernaar dat de inspectie en certificatie van biologische bedrijven optimaal verloopt. De uitkomsten zullen gebruikt worden om de dienstverlening waar mogelijk te verbeteren.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Bezoekadres
Skal Biocontrole
Dr. Klinkertweg 28a
8025 BS Zwolle
Postadres
Skal Biocontrole
Postbus 384
8000 AJ Zwolle